BMW 3 (E46) Touring 330d 135kW
Základní informace o voze:
Uvedení na trh | 1. 12. 1998 |
Vyráběn v letech | 1999 - 2001 |
Délka | 4478 mm |
Šířka | 1739 mm |
Výška | 1409 mm |
Fyzické parametry:
Pohotovostní hmotnost | 1690 kg |
Užitečná hmotnost | 465 kg |
Hmot. bržděného přívěsu | 1800 kg |
Počet dveří | 5 |
Počet míst | 5 |
Rozchod kol vpředu | 1471 mm |
Rozchod kol vzadu | 1483 mm |
Rozvor náprav | 2725 mm |
Min. objem zavaz. prostoru | 435 l |
Max. objem zavaz. prostoru | 1345 l |
Brzdy:
Přední brzdy | kotoučové s vnitřním chlazením |
Zadní brzdy | kotoučové s vnitřním chlazením |
Standartní výbava:
Sériový rozměr pneu | 225/45 R 17 W |
Asistenti | ABS, ESP, ASR, MSR |
Klimatizace | automatická |
Počet airbagů | 6 |
Motor a výkon:
Druh motoru | řadový |
Umístění motoru | vpředu podélně |
Příprava směsi | vpředu podélně |
Přeplňování | turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek |
Poháněné nápravy | zadní |
Převodovka | M |
Počet rychl. stupňů (man.) | 5 |
Počet rychl. stupňů (aut.) | 5 |
Zdvihový objem: | 2926 ccm |
Počet válců | 6 |
Počet ventilů | 24 |
Točivý moment | 390 W |
Točivý moment (otáčky) | 1750 otáček |
Výkon (kW) | 135 Kw |
Výkon (koně) | 184 koní |
Výkon (otáčky/min) | 4000 otáček/min |
Maximální rychlost | 225 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 km/h | 7.9 s |
Posilovač řízení | Ano |
Pohonné hmoty / spotřeba:
Druh paliva | nafta |
Objem nádrže (l) | 63 l |
Spotřeba - kombinovaná | 7 l/100km |
Standartní výbava Interiér / Exteriér:
Interiér | Autorádio, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Palubní počítač, Centrální zamykání, Centrální zamykání na DO, Auto alarm, Tempomat, Imobilizér, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Elektrické ovládání oken vzadu, Kontrola poklesu tlaku v pneumatikách, Výškově nastavitelná přední sedadla |
Exteriér | Vyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Zadní mlhovky, Tónová skla, Hliníková kola (Alu kola), Zadní stěrač, Indikátor parkování, Automatický spínač světlometů, Dojezdové rezervní kolo |