Jeep Compass (2011) 2,0L I4 DOHC Limited 4x2
Výrobce | Jeep |
Model | Compass |
Varianta | Jeep Compass (2011) 2,0L I4 DOHC Limited 4x2 (2010 -) |
- Technické informace
Základní informace o voze:
Uvedení na trh | 1. 11. 2009 |
Vyráběn v letech | 2010 - |
Délka | 4448 mm |
Šířka | 1812 mm |
Výška | 1663 mm |
Fyzické parametry:
Pohotovostní hmotnost | 1424 kg |
Užitečná hmotnost | 2010 kg |
Hmot. bržděného přívěsu | 1200 kg |
Počet dveří | 5 |
Počet míst | 5 |
Rozchod kol vpředu | 1520 mm |
Rozchod kol vzadu | 1520 mm |
Rozvor náprav | 2635 mm |
Min. objem zavaz. prostoru | 328 l |
Max. objem zavaz. prostoru | 1357 l |
Brzdy:
Přední brzdy | kotoučové s vnitřním chlazením |
Zadní brzdy | kotoučové |
Standartní výbava:
Sériový rozměr pneu | 215/60R17 95 H nebo 215/55R18 / 94 H |
Asistenti | ABS, ESP, EBD |
Klimatizace | automatická, dvouzón |
Počet airbagů | 6 |
Motor a výkon:
Druh motoru | řadový |
Umístění motoru | vpředu napříč |
Příprava směsi | vpředu napříč |
Přeplňování | není |
Poháněné nápravy | přední |
Převodovka | M |
Počet rychl. stupňů (man.) | 5 |
Zdvihový objem: | 1998 ccm |
Počet válců | 4 |
Počet ventilů | 16 |
Točivý moment | 190 W |
Točivý moment (otáčky) | 5100 otáček |
Výkon (kW) | 115 Kw |
Výkon (koně) | 154 koní |
Výkon (otáčky/min) | 6300 otáček/min |
Maximální rychlost | 185 km/h |
Posilovač řízení | Ano |
Pohonné hmoty / spotřeba:
Druh paliva | Natural 95 |
Objem nádrže (l) | 51 l |
Spotřeba ve městě | 10l/100km |
Spotřeba mimo město | 6 l/100km |
Spotřeba - kombinovaná | 8 l/100km |
Standartní výbava Interiér / Exteriér:
Interiér | Kožená sedadla, Vyhřívaná sedadla, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Multifunkční volant, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Auto alarm, Tempomat, Loketní opěrka, Imobilizér, Dělená sedadla, Bederní opěrky vpředu, Výškově nastavitelná přední sedadla |
Exteriér | Vyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Přední mlhovky, Zadní mlhovky, Střešní lyžiny (střešní nosič), Tónová skla, Hliníková kola (Alu kola), Zadní stěrač, Plnohodontné rezervní kolo |