Mercedes G (W463) 320 CDI

Mercedes G - ilustrační foto
VýrobceMercedes
ModelG
VariantaMercedes G (W463) 320 CDI (2007 - 2008)
  • Technické informace

Základní informace o voze:

Uvedení na trh1. 12. 2005
Vyráběn v letech2007 - 2008
Délka4212 mm
Šířka1760 mm
Výška1931 mm

Fyzické parametry:

Pohotovostní hmotnost2275 kg
Užitečná hmotnost575 kg
Hmot. bržděného přívěsu2850 kg
Počet dveří3
Počet míst5
Rozchod kol vpředu1475 mm
Rozchod kol vzadu1475 mm
Rozvor náprav2400 mm
Min. objem zavaz. prostoru250 l
Max. objem zavaz. prostoru1580 l

Brzdy:

Přední brzdykotoučové s vnitřním chlazením
Zadní brzdykotoučové

Standartní výbava:

Sériový rozměr pneu265/70 R 16 H
AsistentiABS, ESP, ASR
Klimatizaceautomatická
Počet airbagů6

Motor a výkon:

Druh motoruV-motor
Umístění motoruvpředu podélně
Příprava směsivpředu podélně
Přeplňováníturbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek
Poháněné nápravypohon obou náprav
PřevodovkaA
Počet rychl. stupňů (aut.)7
Zdvihový objem:2987 ccm
Počet válců6
Počet ventilů24
Točivý moment540 W
Točivý moment (otáčky)1600 otáček
Výkon (kW)165 Kw
Výkon (koně)224 koní
Výkon (otáčky/min)3800 otáček/min
Maximální rychlost177 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h9.7 s
Posilovač řízeníAno

Pohonné hmoty / spotřeba:

Druh palivanafta
Objem nádrže (l)96 l
Spotřeba ve městě13.4l/100km
Spotřeba mimo město9.7 l/100km
Spotřeba - kombinovaná11 l/100km

Standartní výbava Interiér / Exteriér:

InteriérVyhřívaná sedadla, Obložení dřevem, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Auto alarm, Tempomat, Loketní opěrka, Imobilizér, Dělená sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Elektrické ovládání oken vzadu, Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, Výškově nastavitelná přední sedadla
ExteriérVyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Přední mlhovky, Zadní mlhovky, Senzor automatického spuštění stěračů, Tažné zařízení, Hliníková kola (Alu kola), Zadní stěrač, Automatický spínač světlometů, Dojezdové rezervní kolo

Mohly by vás také zajímat: